Vad är det som är fel med Bovaer egentligen?
Skicka ett meddelande till oss (via sms) Låt mig berätta vad Tess och jag pratade om i det senaste avsnittet av Småbrukarpodden. Vi sparkade igång det hela med att prata om vårvintern, den där konstiga men underbara tiden mellan vinter och vår. Du vet, när man faktiskt kan gå ovanpå snön, men vädret är hur som helst. Jag klagade på hur de galna temperaturväxlingarna har… Läs mer »Vad är det som är fel med Bovaer egentligen?